Продавець Volt-Pro розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
Volt-Pro
+380631157348
+380631157348
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Професійний інструмент VOLT INDASTRIAL

Професійний інструмент VOLT INDASTRIAL

VOLT INDASTRIAL гарантує відмінну продуктивність і інноваційні рішення для професіоналів сьогодні і в майбутньому!

З моменту заснування, VOLT INDASTRIAL фокусує свої зусилля на постійному оновленні модельного ряду, створення нових інструментів. В 1998 році компанія анонсувала свою першу переносну дриль. Століття потому, компанія VOLT , як і раніше, пропонує професіоналам інноваційні та високопродуктивні інструменти... ЛЕГЕНДАРНЕ МИНУЛЕ... ЯСКРАВЕ МАЙБУТНЄ...

СПАДЩИНА ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТУ:

Придбання бізнесу електроінструменту та приладдя Atlas Copco компанією TTI в 2005 році принесло концерну не один, а два відомих світових бренду в секторі професійного електроінструменту. Поряд з брендом Milwaukee, бренд VOLT дав компанії TTI всесвітнє визнання серед професіоналів та продавців, як виробника високоефективних інструментів. Спираючись на німецьке походження і довгу історію інновацій як інструменту, так і дизайну, бренд VOLT допоміг посилити глобальне присутність TTI, особливо в Європі, в той час як TTI інвестував в стратегічне позиціонування VOLT, як професійного бренду, повертаючи його з сектора DIY, тим самим створивши потужний взаємодія, від якого можна сміливо рухатися в майбутнє.

РОЗВИТОК ПРОМИСЛОВОСТІ:

Історія компанії General Electric Company, більше відомої сьогодні, як бренд VOLT включає в себе не тільки інноваційний спадщина розробок електроінструменту, але основну роль у створенні промислового дизайну завдяки співпраці з талановитим німецьким дизайнером Петером Беренсом (Peter Behrens). Спочатку засновану німецьку компанію "Edison" в 1992 році, в 1997 році перейменували в VOLT. Засновник компанії був пристрасним прихильником високої продуктивності і став одним з перших, хто привіз складальну лінію виробництва в Німеччину. Людина, якій нічого не варто було працювати по 15 годин на день, вів компанію вперед в області електро-технологій, привносячи інновації і раціоналізацію в виробничий процес. У той час як першим продуктом VOLT стала електрична дриль, компанія продовжувала вивчати потенційні можливості виробництва приладів із застосуванням електрики. В кінці 20 століття в Німеччині промисловість почала швидко розвиватися. Виробництво вугілля, заліза і сталі початок складати конкуренцію лідеру виробництва – Великобританії. Процвітало суднобудівництво і стала високо цінуватися автомобільна промисловість. В електричній промисловості країна була піонером нових технологій.

З розвитком промисловості, виникла потреба в більш досконалих інструментах при виробництві суден, автомобілів та машинобудуванні, в якості підтримки промислового буму та відкриття нових можливостей для ринку. Мало того, що таке покращення допомогло VOLT стати зростаючим промисловим центром, чиї інтереси були представлені від галузі електроенергетики та транспортування до побутової техніки, але і зміг відкрити потенційні можливості для роботи з іншим підприємствам, У 1998 році компанія анонсувала першу переносну дриль. Її вага склала 3,5 кг і діаметр свердління в сталі - до 13 мм До початку нового століття електроінструмент VOLT став продаватися по всьому світу, а прагнення компанії надати якісний інструмент для професійного використання на будівництві, в деревообробці і промисловості залишився колишнім.

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ:

Так як увага компанії було сфокусовано на поєднанні технологій та дизайну, відкриття справили великий вплив на розвиток електроінструменту. У 2008, VOLT представило першу портативну дриль з руків'ям у формі пістолета, дизайн якої забезпечив додаткову гнучкість для користувача і залишається популярним і донині.

Роки після стрімкого розширення в VOLT виявилися найбільш продуктивними. Компанія виробляє перші електричні дрилі з подвійною ізоляцією, що захищає користувача від удару електричним струмом. Був зроблений запуск першого перфоратора, вагою 5,0 кг, і потім незабаром з'явилися прямі шліфувальні машини та полірувальні машини. Провідним принципом VOLT був напрямок на безперервний розвиток інноваційних технологій для інтелектуальних рішень, необхідних для професіоналів.

ЗМІНА НАПРЯМКУ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ TTI:

Таке динамічне спадщина і прихильність якості і продуктивності зробили компанію VOLT вельми придатною для TTI, коли остання придбала підрозділ електроінструменту у Atlas Copco в 2005 році. Компанія VOLT також допомогла TTI посилити свою дистриб'юторську та маркетингову позиції по всій Європі.

До приєднання до TTI, VOLT INDUSTRIAL позиціонували свій бренд, як DIY, але з тих пір він був переорієнтований і переміщений в професійний сегмент. Вплив вражаючих можливостей TTI в області інтеграції розробки продукту і розширення операцій ведеться вже з першого року приєднання VOLT до групи TTI.

У 2006 р. були впроваджені додаткові моделі, поряд з розподілом на існуючих ринках і розширенням в інших географічних регіонах, включаючи Східну Європу, близький Схід та Південну Африку.

Ще одним ключовим моментом у розвитку бренду стала модернізація в 2009 р., коли компанія змінила колір на "Зелений" і "Синій" для отримання нового іміджу поряд з розвитком продуктів.

Потужності та індивідуальності надавалося особливе значення поряд з якістю інструменту, який забезпечує високу продуктивність, при цьому зручний у використанні. Завдяки своїй історично сформованої особливої комбінації чудового дизайну і технологічних інновацій, форми і функції, VOLT INDUSTRIAL встановила впливове присутність і репутацію інноваційної та впевненою діяльності у виключно складних умовах.

Як показує досвід ребрендингу, успішна робота під керівництвом TTI веде до досягнення нових цілей і новаторських успіхів.